تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

نامه ی جمعی از بازنشستگان آموزش وپرورش به وزیر رفاه

نامه ی جمعی از بازنشستگان آموزش وپرورش

 به وزیر رفاه

 

باسلام

 

امیدواریم این نامه بازنشستگان آموزش و پرورش بدون مانع به دست شما وزیر محترم دولت تدبیر و امید برسد.
جناب وزیر درخواست ما این است که اگر کرامت آن وزارت خانه و ما برایتان اهمیتی دارد، لطفا به جای حل مشکل ما و جلوگیری از خودسری های سازمان بازنشستگی پاسخ نامه ی ما را با زیرنویس" برای مسئول مربوطه داده شده " ندهید، چرا که نتیجه آن افتادن نامه به گرداب کاغذ بازی، بدون هیچ اقدام مثبتی است.
ما از شما می خواهیم شخصا و قاطعانه از سودجویی ها، قانون شکنی ها و بی عدالتی های سازمان بازنشستگی که زیرمجموعه وزارت رفاه می باشد و عدم رسیدگی به کوتاهی، بی توجهی و بهانه تراشی های آن سازمان که به خود وزارت رفاه برمی گردد، اقدام نمایید.
جناب وزیر جهت یادآوری درخواست های خود را مجددا ذکر می کنیم:
الف-عقد قرارداد بیمه تکمیلی جامع و کامل که مشروح خواسته های ما در نامه شماره 370 / 50 مورخ 20 / 3 / 93   با تقاضای رسیدگی فوری در آن وزارت خانه به ثبت رسیده است، ولی وزارت رفاه کمترین مشکلی را از ما حل نکرده و سازمان بازنشستگی متبوعه شما همان قرارداد سال 92 را با کسر حق بیمه بیشتر، از خود بازنشسته ها تمدید نموده است. گویا جیب بازنشسته ها گاو شیرده این سازمان می باشد.
ب-ماده 65 (تبصره 3) قانون خدمات مدیریت کشوری که مربوط به حق شغل است نه شاغل و در قانون به هیچ وجه (عطف به ماسبق نمی شود) نوشته نشده. این درخواست در نامه شماره 62270 مورخ 7 / 4 / 93   در آن وزارت خانه به ثبت رسیده است.(یادآوری می شود که ما با همان شغل آموزشی بازنشسته شده ایم).
سازمان بازنشستگی نه تنها به بهانه های مختلف از اجرای آن در مورد بازنشستگان پیش از سال 1388 خودداری می نماید، بلکه با کمال سخاوت !!! در مورد بازنشستگان پس از سال 1388 نیز صرفا به پرداخت میانگین حقوق 2 سال پایان دوره اشتغال بسنده کرده و از اعمال همه ساله ضریب سال (که هر سال دولت در همین زمینه اعلام می نماید) خودداری می کند که این قانون شکنی، باعث اختلاف فاحش حقوق بازنشستگان با شاغلین می گردد.
جناب وزیر !

حتما خاطرتان هست که در بهمن ماه 92 دو تن از همکارانی که به خدمت شما رسیده بودند با کمال خوشرویی تاکید فرمودید که برای بیان مشکلات و حل آن ها به شما مراجعه نمایند. با کمال تاسف تا کنون به هیچ وجه موفق به تماس با جنابعالی نشده ایم، چرا که در وزارت رفاه مدام سیاست " به دنبال... رفتن " برای ما اعمال شده است. تا جایی که اخیرا از نحوه قرارداد بیمه تکمیلی (مذکور در بند الف همین نامه) مطلع شدیم و در تاریخ 18 / 4 / 93   با مراجعه به وزارت رفاه و درخواست ملاقات حضوری قول انجام خواسته در روز شنبه 21 / 4 / 93   به ما داده شده و در تاریخ 21 / 4 / 93  پس از ساعت ها معطلی از ساعت 30 / 9  صبح تا 2 بعدازظهر با شنیدن جواب سربالا خسته و عصبی از آن همه عنایت و گوش شنوا !!! برگشتیم.
" آقای وزیر ما حسن نیت را در عمل می دانیم نه در حرف و منتظر انجام تدبیر و امید، برای ستاندن حق خود از سازمان بازنشستگی هستیم."

این بازنشستگان فکر میکننند که اینا نمی فهمند

اینا که خر نیستند . خودشان را زده ائد به نفهمی  عمدا می خواهند ظلم کنند .

یک شیوه هائی هم بلدند که با حقوقهای چند ملیونی بازنشسته می شوند .

بعد مجددا دعوت به کار می شوند  ویک حقوق چند ملیونی هم می گیرند .

واین می شود :عدالت اسلامی.

من سال 43 با لیسانس استخدام شده ام وزیر یه تومن حقوقمه  . دل خوشی دارند !

این امامزاده کور میکنه .شفا نمیده!

ولی اقای قندالی رو برو نگاه کن.

 !

عباس معارفی

مسئول بازنشستگان کانون صنفی معلَمان ایران 

http://bazha.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد