تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان



ه نام خداوند جان و خرد

اعضای محترم شورای هماهنگی کانونهای صنفی معلمان سراسر کشور
با درود  و احترام 
به عرض می رساند اینجانب یونس آماده ، معلم آموزش و پرورش وخدمتگزار فرهنگیان در کانون صنفی معلمان رشت هستم.
امروز یک جراحی نخاع در مرکز جراحی مغز پرفسور سمیعی رشت (23/آذر ماه/93) روی من انجام می شود که به نظر پزشکان احتمال مرگ مغزی وجود دارد .
لذا با اراده کامل اعلام می کنم اعضاء بدن من، با اولویت به خانواده ی عزیز فرهنگیان و پس ازآن به  سایر نیازمندان اهدا شود .
تقاضا می کنم در این باره اطلاع رسانی فرموده تا شاید دینی که به جامعه فرهنگیان دارم را اندکی جبران کرده باشم.
یونس آماده – 23 آذر ماه ه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد