تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

پاسخگویی و مسئولیت پذیری در تشکل صنفی

پاسخگویی ومسئولیت پذیری در تشکل صنفی" پاسخگو بودن افراد در قبال مسوولیتهایی که بر دوششان گذاشته میشود اصلی است که در هر نهاد و سازمانی برای پبشرفت.آن تشکیلات و.سازمان لازم است. هیات مدیره.تشکل صنفی باید در برابر اعضا و بازرس پاسخگو باشد. تا عملکرد هیات مدیره تشکل مورد ارزیابی قرار گیرد. مسئولیت پذیری از عوامل پیشرفت کار گروهی و کار صنفی است. مسوولیت پذیری افراد هیات.مدیره برخاسته از تعهد و مسئولیتی است که اعضا.و.اساسنامه بر عهده هیات.مدیره گذاشته است. پاسخگویی.هیات مدیره باعث جلب اعتماد اعضای تشکل می گردد. اثربخشی و کارایی کارایی لازم در اعضا ایجاد می.کند.و از خود کامگی هیات مدیره جلوگیری می.کند. در فعالیت صنفی هیات مدیره با بدنه تشکل ارتباط مستمر داشته باشد یکی از روش های ارتباط با هیات مدیره پاسخگو بودن هیات.مدیره.در مقابل اعضا است.این ارتباط فعال صنفی را در انجام صحیح فعالیتهایش و وظایف ترغیب خواهد کرد. اما عصاره آفت تشکل عدم مسوولیت پذیری وگریز از پاسخ گو بودن هیات مدیره است و بی میلی و.بی توجهی به پاسخگویی است. مهمترین عامل بازدارنده مسوولیت پذیری و مسوولیت خواهی در گروه ابهام در عملکرد و ابهام در وظایف تشکل و هیات مدیره است .برای حلوگیری آفت عدم مسئولیت پذیری تعهد هیات.مدیره.مشارکت اعضا را درتصمیم.گیری های تشکل. سهیم سازند. امیدوارم با آموزش های لازم تشکل های صنفی و فعالان این امر مهم انجام شود محمد خاکساری مرداد 95 khaksari902@gmail.con

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد