تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

دعوتنامه آموزش بین الملل برای کمک رسانی به سومین کنفرانس جهانی زنان

موضوع: دعوتنامه آموزش بین الملل برای کمک رسانی به سومین کنفرانس جهانی زنان 


با سلام به شما همکاران گرامی، 

در زیر ترجمه ای از دعوتنامه آقای فرد ون لییون دبیرکل آموزش بین الملل مبنی بر درخواست آموزش بین الملل برای کمک رسانی به سومین کنفرانس جهانی زنان و کمک رسانی به ایشان و نیز یادآوری این موضوع به تشکل ها و اعضاء آنان و مدیران منطقه ای، خدمت شما معلمان ایران زمین و همکاران فعال صنفی ارسال می گردد. 


با احترام 

محمّد خاکساری

- - - - - - - - 


بروکسل، ۹ اکتبر ۲۰۱۷

به تمام تشکل های عضو

به اعضاء هیئت مدیره 

به دفاتر منطقه ای


یادآوری: دعوت برای کمک به صندوق سبد بودجه سومین کنفرانس جهانی زنان EI


همکاران گرامی، همان طور که می دانید سومین کنفرانس جهانی زنان (WWC3) از پنجم تا هفتم ماه فبریه سال ۲۰۱۸ (دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ تا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶) در مراکش برگزار خواهد شد. موضوع کنفرانس «گذر از دخمه ای پرپیچ و خم و بغرنج، برای یافتن راه حلی برای زنان، اتحادیه ها، آموزش، و راهبری» است. 


این نامه آموزش بین الملل دعوتنامه ای است برای به یاد آوردن اینکه اتحادیه ها و تشکل های عضو، کمک رسانی برای برگزاری این همایش جهانی و  شرکت فعال در یاری رسانی به در صندوق بودجه کنفرانس دعوت شده اند. این حمایت مالی از تشکل های عضو، باعث خواهد شد تا طیف گسترده ای از نمایندگان منطقه ای و اعضاء واجد شرایط آموزش بین الملل (که ممکن است از امکانات کافی مالی برخوردار نباشند) و نیز زنان جوان و فعال شرکت کننده ای که زیر ۳۵ سال سن دارند، امکان حضور در این گردهمایی جهانی را بیابند. 


تشکل های عضو به یاد دارند که کمیته اجرایی (هیئت مدیره) آموزش بین الملل در چهل و هشتمین نشست خود در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶، با توجه به مفادی از اساسنامه «کمیته زنان آموزش بین الملل»، موادی را به تصویب رساند. 


 از آن جمله، ماده ۱ این اساسنامه است که بیان می کند: 

«تمام کمک های مالی و بودجه های دریافت شده از طرف تشکل های عضو، برای یاری به شرکت کنندگان در سومین کنفرانس جهانی زنان، می بایست در «سبد بودجه» گردآوری شود، و همچنین توزیع آن می بایست توسط دبیرخانه مرکزی به انجام برسد». 


بعلاوه ماده ۲ خاطر نشان می کند که: «هدف و الگوی مورد نظر، دستیابی به حضور «حداقل ۳۰ درصد»ی زنان زیر سن ۳۵ سال در سومین کنفرانس بین المللی زنان آموزش بین الملل است».  


همچنین، تمام کمک های مالی برای حمایت از مشارکت کنندگان در سومین کنفرانس جهانی زنان، باید به شماره حساب آموزش بین الملل که در پی مشخصات دقیق آن ذکر شده است، واریز گردد: 


Account holder: Education International

Bank: ING Bank, Avenue Marnix 24, B-1000 Brussels, Belgium

Account number: 310-1006004-06

IBAN: BE85 3101 0060 0406

SWIFT:  BBRUBEBB

Reference: WWC3 solidarity basket fund



آموزش بین الملل، قدردانی صمیمانه خود را در مورد سخاوت تشکل شما برای یاری رسانی به این کنفرانس به طور پیشاپیش ابراز می کند. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوالات در مورد «سبد بودجه» سومین کنفرانس جهانی زنان، از تماس گرفتن و ارسال ایمیل به تیم کنفرانس به نشانی EIwomen2018@ei-ie.org دریغ ننمایید. 


ارادتمند شما

فرد ون لییون 

دبیر کل آموزش بین الملل 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد