ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
وزیر آینده آموزش و پرورش عدالت آموزشی را محور فعالیتهای خود قرار دهد |
رییس فراکسیون فرهنگی مجلس با تشریح جلسه روز
گذشته این فراکسیون گفت:وزیر آینده وزارت آموزش و پرورش باید به سند تحول
بنیادین اعتقاد راسخ داشته و عزم لازم برای اجرای آن را داشته باشد، علاوه
بر این عدالت آموزشی و پرهیز از سیاستزدگی در آموزش و پرورش را محور
فعالیتهای خود قرار دهد. |
به
گزارش خبرگزاری خانه ملت، نقوی حسینی در تشریح جلسه رو گذشته فراکسیون
فرهنگی مجلس گفت:اهمیت آموزش و پرورش و نقش نظام تعلیم و تربیت کشور و
ضرورت توجه ویژه دولت جدید به آموزش و پرورش، معیارها و ویژگیهای مورد نظر
فراکسیون در مورد وزیر آموزش و پرورش دولت آینده در این جلسه از سوی اعضا
مطرح شد. |
وزیر آینده آموزش و پرورش عدالت آموزشی را محور فعالیتهای خود قرار دهد |
رییس فراکسیون فرهنگی مجلس با تشریح جلسه روز
گذشته این فراکسیون گفت:وزیر آینده وزارت آموزش و پرورش باید به سند تحول
بنیادین اعتقاد راسخ داشته و عزم لازم برای اجرای آن را داشته باشد، علاوه
بر این عدالت آموزشی و پرهیز از سیاستزدگی در آموزش و پرورش را محور
فعالیتهای خود قرار دهد. |
به
گزارش خبرگزاری خانه ملت، نقوی حسینی در تشریح جلسه رو گذشته فراکسیون
فرهنگی مجلس گفت:اهمیت آموزش و پرورش و نقش نظام تعلیم و تربیت کشور و
ضرورت توجه ویژه دولت جدید به آموزش و پرورش، معیارها و ویژگیهای مورد نظر
فراکسیون در مورد وزیر آموزش و پرورش دولت آینده در این جلسه از سوی اعضا
مطرح شد. نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی مهمترین انتظارات فراکسیون فرهنگیان از رئیسجمهور منتخب دکتر روحانی در انتخاب وزیر آینده آموزش و پرورش را رعایت مشی اعتدال مورد نظر رئیسجمهور منتخب در انتخاب وزیر مورد نظر و پرهیز از انتخاب افرادی که مشهور به جناحگرایی و گروهگرایی هستند و انتخاب فردی که از بدنه آموزش و پرورش باشد، معلمی کرده باشد، در آموزش و پرورش مدیریت کرده باشد، مقبول جامعه فرهنگیان باشد، دارای سطح تحصیلات بالایی باشد.اعلام کرد و افزود: وزیر آینده وزارت آموزش و پرورش باید به سند تحول بنیادین اعتقاد راسخ داشته و عزم لازم برای اجرای آن را داشته باشد، علاوه بر این عدالت آموزشی و پرهیز از سیاستزدگی در آموزش و پرورش را محور فعالیتهای خود قرار دهد. وی ادامه داد :وزیر منتخب برای این پست باید عالم به فلسفه آموزش و پرورش اسلامی باشد و نهادهای اسلامی تعلیم و تربیت مثل امور تربیتی و پرورشی، تعلیم معلم و دانشگاه فرهنگیان و رتبهبندی معلمان را در اولویت کاری خود قرار دهد. رئیس فراکسیون فرهنگیان با بیان اینکه فراکسیون فرهنگیان وزارت حاجیبابایی را در کل مثبت ارزیابی کرده است اظهارداشت: علیرغم وجود ضعفها و مشکلات، حاجیبابایی وزیر معتدل و موفقی است. نقوی حسینی تصریح کرد: اعضای فراکسیون فرهنگیان مصمم هستند رئیسجمهور منتخب را در انتخاب و معرفی وزیر آموزش و پرورش یاری کند. رئیس فراکسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه فراکسیون فرهنگیان وسیعترین فراکسیون صنفی مجلس است، گفت: فراکسیون سعی میکند در انتخاب وزیر آینده آموزش و پرورش با کمیسیون آموزش و تحقیقات که کمیسیون تخصصی مربوطه است هماهنگی لازم را انجام دهد. وی گفت: اعضای فراکسیون به شدت نگران رسوخ افراط و تفریط و سیاستزدگی در آموزش و پرورش است و نگرانی خود را در رای اعتماد لحاظ خواهد کرد. نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: که تعامل مثبت و سازنده دولت و مجلس و آمادگی چنین تعاملی در دولت و مجلس در حال حاضر قطعا به انتخاب وزیری مکتبی، توانمند و متخصص برای آموزش و پرورش خواهد انجامید که نقاط قوت فعلی را قویتر ادامه دهد و نقاط ضعف را نیز از بین ببرد. فرهنگیان نیوز - ۲۴ تیر ماه ۹۲ |