ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
دبستان امام حسن(ع) منطقه 9 مدیریت آموزشی(مدیریت در مدارس)
مدیریت آموزشی نوعی مهارت در روابط انسانی است مدیر به عنوان رهبر برای
تعیین هدفها و مقاصد جمع تلاش می کند و سعی می نماید در میان گروه وحدت و
یگانگی ایجاد نماید و با درایت سازگاری را در میان جمع ایجاد نماید مدیر
باید دید خاصی به برنامه و امور درسی داشته باشد و با شواهد و دلایل مستند و
علمی نسبت به کار و کوششی که کارکنان آموزشگاه در اجراء برنامه ی درسی
معمول دارند رغبت و احترام نشان دهد. |
نویسنده:فاطمه نوروزی |
دبستان امام حسن(ع) منطقه 9 مدیریت آموزشی(مدیریت در مدارس)
مدیریت آموزشی نوعی مهارت در روابط انسانی است مدیر به عنوان رهبر برای
تعیین هدفها و مقاصد جمع تلاش می کند و سعی می نماید در میان گروه وحدت و
یگانگی ایجاد نماید و با درایت سازگاری را در میان جمع ایجاد نماید مدیر
باید دید خاصی به برنامه و امور درسی داشته باشد و با شواهد و دلایل مستند و
علمی نسبت به کار و کوششی که کارکنان آموزشگاه در اجراء برنامه ی درسی
معمول دارند رغبت و احترام نشان دهد. سایت فرهنگیان نیوز http://farhangiannews.ir |