ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
آسیب شناسی حرکت صنفی:
باسپاس وقدردانی ازهمکارانی که باحضورپررنگشان درتجمع ۱۷اردیبهشت یک باردیگرحماسه آفریدندوپس ازنوشتن مشق سکوت درامتحان عدالت خواهی دربرابرتبعیض درنظامی هماهنگ نمره ی قبولی گرفتند؛اکنون لازم است جهت تسهیل راه پیش روتارسیدن به هدف غایی،با آسیب شناسی این حرکت پس ازچندماه بپردازیم وآسیب هاوآفت های موجودراشناسایی ومرتفع نماییم؛ لذابنده به اجمال مواردی راکه ازمطالعه ی پستهای چندین گروه کشوری به نظرم قابل ذمرهستند،خدمت دوستان ارایه می کنم؛امیدکه بامطالعه ونقدفکورانه ی دوستان به یک جمع بندی مفیدبرسیم تاچراغ راهی باشد برای راه پیش رو:
۱_افق خواسته ها،بین همکاران تاسطح تأمین معیشت نزول یافته واعاده ی کرامت معلمان ازدستورکارخارج شده به طوری که مثلا موضوع یکی از بنرهای تجمع قبلی این جمله بود"غم نان درآوردپدربابا را"که فقط می توانددرخوشبین ترین حالت حس ترحم دیگران رابرانگیزد.
۲_تولیدمحتوادرگروه هابه شدت تنزل یافته به طوری که اکثراعضادرحکم دستگاه فتوکپی عمل می کنند،آن هم بدون توجه به محتواوتاریخ مصرف موضوع وبعضی ازگروه ها هم نحفلی است برای گپ های دوستانه ودرددلها یاچالش برسرموضوعی بسیارپیش پاافتاده.
۳_نوعی شک وتردیدوبی اعتمادی همرا باترس نسبت به سایراعضابوحودآمده کهپویایی گروه هاراکاسته است مه مهمترین عامل آن حضوربعضی اعضای جدید باسمت وسویی غیرازدغدغه های صنفی بین گروه ها وناامن نشان دادن فضااست.
به نقل از گروه تشریک مساعی تلگرام