تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

- فشار خون بالا و چیزهای دیگر!


- فشار خون بالا و چیزهای دیگر! 



 اگر مردم از فشار خون بالا خبر ندارند، در عوض مسوولان خیلی محترم اجرایی هم از فشار بالای گرانی خبر ندارند و به این ترتیب می‌توان نوعی همدلی و همراهی بین مردم و این مسئولین خیلی محترم کشف کرد و بار دیگر بدخواهان را ناامید کرد ! این مسئولان خیلی محترم الان یک ماه تمام است گیر داده اند به فصل بهار و ول کن هم نیستند ؛ البته این میان هوگو چاوز هم سهمی از توجه مسئولان اجرایی دارد و این میان دیگر اصلا جایی برای گرانی و مشکلات بی اهمیت مردم نمی‌ماند . خدا خیرشان بدهد مسوولان اجرایی را که اولویت بندی دارند و بر اساس آن گریه می‌کنند و آه می‌کشند یا بی خیالی طی می‌کنند!



 فشار خون بالا و چیزهای دیگر! 


ویسنده : محمدحسین روانبخش

 1- در این ماه‌ها که برادر تورم، به هیچ کس و هیچ جایی رحم نکرده و گلاب به رویتان، همه چیز از پوشک بچه گرفته تا سنگ قبر گران شده است ، باور نمی‌کردیم که بتوان چیزی را پیدا کرد که گران نشده باشد اما در عین ناباوری رئیس سازمان نظام پرستاری در این راستا دیروز خبر بزرگی را به اطلاع هموطنان رساند: «بسیاری از مردم به خاطر بی‌خبری از فشار خون بالا، مفت و مجانی می‌میرند».به این ترتیب مشت محکم دیگری به دهان استکبار جهانی و عوامل داخلی اش برخورد کرد و همگان متوجه این واقعیت شدند که خوشبختانه و خیلی خوشبختانه، گرانی نه تنها همه چیز را در برنگرفته بلکه هنوز هم می‌توان چیزهایی پیدا کرد که مفت و مجانی باشند!

2- اگر مردم از فشار خون بالا خبر ندارند، در عوض مسوولان خیلی محترم اجرایی هم از فشار بالای گرانی خبر ندارند و به این ترتیب می‌توان نوعی همدلی و همراهی بین مردم و این مسئولین خیلی محترم کشف کرد و بار دیگر بدخواهان را ناامید کرد ! این مسئولان خیلی محترم الان یک ماه تمام است گیر داده اند به فصل بهار و ول کن هم نیستند ؛ البته این میان هوگو چاوز هم سهمی از توجه مسئولان اجرایی دارد و این میان دیگر اصلا جایی برای گرانی و مشکلات بی اهمیت مردم نمی‌ماند . خدا خیرشان بدهد مسوولان اجرایی را که اولویت بندی دارند و بر اساس آن گریه می‌کنند و آه می‌کشند یا بی خیالی طی می‌کنند!

3- حالا که مردم ما از فشار خون بالا می‌میرند ، خدا نکند کسی فراموش کند که هوگو چاوز که به طور مشکوک مرده است. می‌دانید که مشکل هوگو چاوز از لگن خاصره اش شروع شد و به اطراف و اکناف پیشرفت کرد. احتمالا او هم از داشتن لگن خاصره خبر نداشته و این طور دوستان و آشنایان و اقوام نزدیک را عزادار کرده که تا سر روی شانه هم نگذارند آرام نمی‌گیرند؟!

مردم  سالاری  -  22       اسفند   91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد