تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

تبریک شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان به روحانی


به نام خداوند جان و خرد

 

جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت ایران


با درود بیکران


شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان سراسر ایران بر خود بایسته می داند که :

سرزدن خورشید دولت اصلاح و اعتدال را از خاوران امید و تدبیر به جناب عالی و ملت سرافراز ایران و همه ی فعالان و کوشندگان دلسوز اصلاح طلب و اعتدال گرا شادباش گوید و از خداوند منان پیروزی روزافزون شما را خواستار شود.

جناب آقای روحانی اکنون که جنابتان مدنیت و شهروندی و حقوق تابعه ی لازم الاجرای آن را سرلوحه ی کار خویش قرار داده اید بنا نداریم مطالبات صنفی و معیشتی فرهنگیان را اکنون خواستار شویم. بدیهی است پس از استقرار دولت کریمه ی شما، انتظار می رود وقتی را اختصاص دهید تا حضوراً یا کتباً این مطالبات و انتظارات را به محضرتان ارائه دهیم.

در پایان در این بزنگاه تاریخی که بحران های گوناگون به لطف " نا اهل مردمانی نا پارسا " به این ملت بزرگوار تحمیل گردیده،آرزومندیم که به اصلی ترین درخواست فرهنگیان جامه ی عمل بپوشانید و " فرهیخته مردی دانشمند " که از پایگاه و جایگاه والایی در میان اندیشمندان و نظریه پردازان آموزش و پرورش برخوردار بوده و توان بالایی در مدیریت داشته و معتقد به پذیرش نهادهای مدنی و صنفی باشد را به وزارت این وزارت خانه ی کلیدی و مادر برگمارید.

دریاب کنون که دولتت هست به دست 

               کاین دولت و مُلک می رود دست به دست


 

 شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان سراسر کشور

 

 








نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا توحیدی شنبه 1 تیر 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://radiomoallem2.blogfa.com/

سلام از فعالیتهای شما و افراد تشکل تشکر می کنم.
امیدوارم در این دوره ی حداقل 4 ساله میراث ماندگاری از دکتر روحانی برای آموزش و پرورش به جای بماند. به نظر من به جای پیگیری مساول موردی و اضافه شدن دریافتها باید به دنبال مسائل اساسی و ماندگار رفت. برای نمونه در روزگار خاتمی بحش شوراهای شهر یا شورای دانش آموزی به سرانجام رسید و دولتهای بعد مجبور به ادامه شدند.
به نظر من مسائلی مثل رسمی شدن تشکل صنفی معلمان پیگیری مجلس فرهنگیان و یا واگذاری انتخاب مسئول آموزش و پرورش شهرستانها به فرهنگیان از جمله ی این طرح هاست. البته گروهی باید بنشینند و مسائلی اینگونه را بررسی و اولویتهای اصلی را بشناسند..
در ضمن کتابی به نام رادیو معلم شامل نقد و نظر در باره ی آموزش و پرورش نوشته ام که متاسفانه به دلیل ناآشنایی با بازار کتاب در معرض دید مخاطبان از جمله فرهنگیان قرار نگرفت. اگر زمینه ای برای توزیع آن دارید اطلاع دهید تا در اختیارتان قرار دهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد