تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

تاریخچه تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

وبلاگ «محمّد خاکساری» مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه «قلم معلّم» و از موسسین کانون صنفی معلمان، در مورد تاریخچه فعالیت های صنفی معلمان ایران، کانون های صنفی و بیانیه های شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

رویای معلم ایرانی و بیمه طلایی ،
کم شدن تعهدات بیمه طلایی و افزایش نرخ جدید آن
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

برگ زرینی دیگر از سویی دولت به مناسبت هفته معلم به معلمان عزیز... نمیدانم چرا دولت و وزیر آموزش و پرورش به معیشت و زندگی ما معلمان خیلی اهمیت می دهند انگار فقط ما کارمندیم. خواهش می کنیم به دیگر امور . . .
برگ زرینی دیگر از سویی دولت به مناسبت هفته معلم به معلمان عزیز...
نمیدانم چرا دولت و وزیر محترم آموزش و پرورش به معیشت و زندگی ما معلمان اهمیت می دهد انگار فقط ما کارمندیم. خواهش می کنیم به دیگر امور کشور هم برسید.
همه ما معلمان خونه دار شدیم و ماشین شخصی داریم و حقوق ما چند برابر تورم افزایش داشته است.
ما از بس زیاد حقوق می گیریم نمیدانیم پول هایمان را چکار کنیم و بانک ها هم جای پول های ما رو ندارند.
ما معلمان هر روز برا خانواده پوشاک می خریم و ویلا های انچنانی داریم و اصلا هم مشکل نان شب خاواده و هیچ مشکلی نداریم.
با افتخار و اطمینان می گویم: ما معلمان بیمه طلایی داریم . نگرانی هزینه های پزشکی نداریم و همه جا با بیمه طلایی درمان رایگان می شویم.
حقوق ما از همه کسانی که ما آنها را آموزش داده ایم نظیر:دکتر ها ، مهندس ها ، فوتبالیست ها و ... خیلی بیشتر است و این وجدان مرا رنج می دهد.
حقوق یک سال من اندازه حقوق تمام فوتبالیست های باشگاه استقلال یا پیروزی است.
این ها رویای هر روز و هرشب منه
ما معلمان هر وقت دور هم جمع می شویم به نظر شما از چی سخن می گویم؟ چرا؟

و باید به عرض همکارانم برسانم که :

با اعلام بخشنامه وزارت آموزش و پرورش نرخ جدیدبیمه طلایی سال 93 به ازای هر نفر 260000ریال بوده که پرداخت تمامی وجه آن به عهده همکاران می باشد.


شروع قرار داد از تاریخ 93/3/31 می باشد لازم به ذکر است در این دستورالعمل تعهدات عینک و دندان پزشکی بصورت کامل حذف گردیده است . همکارانی که قصد حذف کلی و یا کاهش عائله را دارند و یا متقاضی ثبت نام جدید می باشند فقط و فقط تا تاریخ 93/2/31 پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه حضوری به کارشناسی تعاون اقدام نمایند .توسط: وحید عبدی نژادپست الکترونیکی: vabdinezhad@yahoo.com

http://www.farhangiannews.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد